Autor
Petra Volčková
1.8.2019
No items found.

Ako sa dá v biznise stále napredovať? Prezrádzame naše tajomstvo...

Keďže našou misiou je zabezpečovať firmám a fyzickým osobám plnohodnotnú mobilitu, potrebujeme o to viac energie, aby sme sa mohli hýbať vpred aj my ako firma.S pokorou musíme povedať, že zatiaľ sa nám to darí. A dnes sa s vami podelíme o štyri faktory, ktorým za to vďačíme.

Kvalita služieb

Štatistiky potvrdzujú, že autá dnes využívame len na 5 percent. Zvyšok času okupujú parkoviská a míňajú vzácne firemné zdroje bez úžitku. To nám dáva najavo, že prinášať riešenia, ktoré dokážu firmám optimalizovať náklady, má skutočný význam.Je ale veľmi dôležité, aby sme tento cieľ naplnili v čo najvyššej možnej kvalite a hlavne k spokojnosti našich klientov.Preto sme sa časom posunuli v ponuke služieb a okrem operatívneho lízingu dnes poskytujeme aj ďalšie dôležité riešenia pre plnohodnotnú mobilitu. Správa vozového parku, car sharing, car pooling, krátkodobý prenájom či predaj vozidiel po operatívnom lízingu sú len niektoré z nich a už teraz pracujeme na tom, aby k nim pribudli ďalšie.

Zameranie sa na zákazníka

Aby sme mohli ako firma neustále napredovať, naše úsilie nemôže končiť za hranicami kvalitných služieb. Tam sa, práve naopak, ešte len začína.Ako hovorí naša výkonná riaditeľka, Lucia Cišková: „Nazeranie na procesy očami zákazníka, a to od dodania produktu, cez starostlivosť až po prípadné ukončenie či opätovné nadviazanie spolupráce, je veľmi dôležité pre ďalší rozvoj a úspech firmy.“ Pri každom rozhodnutí sa najprv pýtame, ako ním vieme pomôcť našim zákazníkom. Len tak vieme zabezpečiť, že budeme stále pridanou hodnotou pre firmy aj fyzické osoby. To je našim primárnym cieľom a koniec koncov, aj každého poctivého podnikania.Keď sú naši zákazníci spokojní, môžeme si získavať ďalších a neustále napredovať. Špecialista na riadenie zmien a strategický rozvoj firemnej kultúry v spoločnosti PricewaterhouseCoopers, Ján Uriga, dokonca hovorí, že vo firma musí byť voči zákazníkovi empatická a mať správne nastavené srdce.„Štatistiky ukazujú, že ak zákazník zažije dobrú skúsenosť s firmou, je ochotný zaplatiť za jej produkt dokonca o 16 % viac, ako stojí u konkurencie,“ dopĺňa.Napríklad my v BusinessLease sme pred nedávnom zorganizovali neformálne posedenie s našimi bývalými, dlhodobými aj novými klientmi. Chceli sme sa otvorene porozprávať o tom, ako vnímajú spoluprácu s nami, čo sa im páči a kde vidia priestor na zlepšenie.Aby sme vedeli, že tieto náročné témy budeme riešiť naozaj s nadhľadom, stretnutie prebiehalo v najvyššie posadenej terase v Bratislave – v našom zdieľanom office na vrchole v Twin City Tower.

BLS20190523 256
BLS20190523 177 1

Zo stretnutia sme si odniesli veľmi príjemné pocity a týchto päť atribútov, ktoré nám prisúdili naši zákazníci: odbornosť, ľudskosť, dôvera, mobilita a inovatívnosť. S nimi úzko súvisia aj naše hodnoty.

Hodnoty

Každá firma, ktorá chce napredovať, musí niekam smerovať – preto je dôležité stanoviť si jasnú víziu. Ale musí tiež vedieť, po akou cestou sa k nej môže dostať, a na to jej slúžia hodnoty. My v Business Lease napredujeme v zmysle týchto piatich:Vášeň: Obslúžime vás vždy s radosťou a vášňou!Zodpovednosť: Odpoveď od nás máte vždy do 24 hodín!Všetko pre úsmev: Naša starostlivosť vám vyčarí úsmev na perách!Udržateľnosť: Sme pre vás udržateľný a stabilný partner na desaťročia!Inovácie: Buďte si istí, že máte vždy ten najinovatívnejší produkt na trhu!A s poslednou menovanou je prepojený aj náš posledný, hoci rovnako významný faktor:

Prispôsobivosť

Firma, ktorá by fungovala dlho a stále rovnakým spôsobom, neexistuje. Niektoré podmienky sa menia na ročnej báze, niektoré na kvartálnej a ak pôsobíte v podobne premenlivom biznise, akým je mobilita, môžu sa vám meniť aj zo dňa na deň.Dôležité je pochopiť, že zmeny prídu.Ak na nové podmienky zareagujete neskoro, sklamete vašich zákazníkov a už sa k vám nevrátia, alebo rovno utečú ku konkurencii, ktorá vás predbehla.„Charles Darwin raz povedal, že prežijú nie tí, ktorí sú najsilnejší či najinteligentnejší, ale tí, ktorí sa budú vedieť čo najrýchlejšie prispôsobiť. Na trhu pôsobíme už viac ako 20 rokov. Hoci majorita nášho biznisu spočíva najmä v poskytovaní operatívneho lízingu, naša stratégia a vízia sa už vlani začali meniť – od áut k poskytovaniu komplexnej mobility,“ zdôrazňuje Lucia Čišková.Konkrétne to znamená, že v našej ponuke už našli svoje miesto aj elektromobily, že sme vytvorili vlastné riešenie pre zdieľanie vozidiel - Business Lease Car Sharing, a že v najbližšej dobe pripravujeme mobility kartu či mobility budget, ktoré firmám a ich zamestnancom dávajú úplnú slobodu pri rozhodovaní o spôsobe svojho pohybu.Budeme radi, ak sa s nami na Facebooku podelíte o vlastné faktory alebo zásady, ktoré poháňajú vpred váš biznis.KontaktBusiness Lease Slovakia s.r.o, Twin City Tower, Mlynské Nivy 10, 821 09 Bratislava[email protected], tel.: +421 2 5810 3860, www.businesslease.sk

Dovoľte nám kontaktovať vás

Nechajte nám svoj kontakt a my sa vám ozveme
Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.