Obchodník Ernest Salzer: „Celá situácia nás zdržala menej ako tri hodiny.“Dovolenka má byť čas relaxu, kedy všetky problémy hodíte za hlavu a užívate si spoločný čas s rodinou či priateľmi. Preto keď prídu problémy na dovolenke, vnímame to dvakrát horšie. A sme dvakrát vďačnejší, keď sa nám ich podarí vyriešiť bez následkov.Podobne to vidí aj pán Ernest Salzer, obchodník v spoločnosti CSI Leasing Slovakia a náš klient. V júli sa vybral s celou rodinou na dovolenku svojím služobným autom.„Sme päťčlenná rodina, k tomu pribudla priateľka najstaršieho syna a prvý raz s nami šiel aj náš malý pes. Takže sme potenciál sedemmiestneho Opelu Zafira využili naplno,“ uvádza nás do deja pán Salzer.
Ráno vyrazili z Košíc do Chorvátska a vraj už po ceste sa na palubovke zobrazovali nejaké hlášky, ale tie šofér považoval len za preventívne upozornenia.„Keď sa auto prestalo hýbať, pochopil som, že to nebol len komentár, ale ozajstný problém,“ s úškrnom spomína na začiatok svojho dovolenkového dobrodružstva.Auto začalo zastavovať ešte počas jazdy jedným z najdlhších tunelov krajiny – Sveti Rok. Našťastie, na zotrvačnosť sa im podarilo vyjsť von a auto odstaviť na parkovisku. Boli asi tri hodiny poobede, z parkoviska bolo už dokonca aj vidieť na more a cieľ cesty bol vzdialený necelé dve hodiny. Nebyť pokazeného auta, mohla to byť celkom príjemná zastávka.„V tom mi najmladší syn hovorí, že počuje syčať pneumatiku. U nás na východe sa hovorí, že na posratého aj búda spadne,“ smeje sa pán Salzer a ďalej spomína, že: „manželka už hľadala, kde budeme spať. Bol tam taký opustený hotel, ktorý sa vlastne nikdy neotvoril, ale vyzeral celkom pekne. Tak sme žartovali, že sa máme kde zložiť.“Našťastie, k ničomu takému nemuselo dôjsť. Auto bolo totiž na operatívny lízing z Business Leasu, a tak náš klient jednoducho zavolal na asistenčnú službu. Tam ho inštruovali, ako má otestovať, či je vozidlo skutočne nepojazdné a následne poň poslali odťahovku.[caption id="attachment_3965" align="alignleft" width="405"]
V odťahovke bolo dosť miesta pre všetkých.[/caption]„V momente, ako som volal s asistenčkou, odťah už bol na ceste zo Zadaru. Myslel som, že tam strávime celý deň, ale oni do trištvrte hodinky prišli pre nás.“Odťahová služba vzala dovolenkárov na letisko, kde si z požičovne vzali náhradné vozidlo. A pretože im len tak hociktoré auto nestačilo, vzali si najväčšie dostupné – deväťmiestny Renault Trafic. Auto bolo vyriešené tak rýchlo, že nestihli ani vypiť kávu. Zafira zatiaľ putovala do servisu, kde jej diagnostikovali jeden defekt a pokazený alternátor. Súčiastku však potrebovali doviezť z Nemecka, preto sa celý proces natiahol a náš klient sa potreboval medzi časom vrátiť späť na Slovensko.„Z asistenčnej služby mi volali, či by som bol ochotný ísť na Renaulte aj domov. Vravím, že mám najväčšie auto na svete, je to s ním zábava, tak prečo nie. Len susedia sa čudovali, na čom som to prišiel. Nechal som ich v tom, že Zafiru som v Chorvátsku predal a kúpil si tento mikrobus,“ vysvetľuje spokojne.O pár dní si prišla slovenská odťahová služba prevziať chorvátske auto, vrátili ho na miesto a späť priviezli opravený Opel.
„Čo je dobré, to treba pochváliť. Celá situácia nás nezdržala viac ako tri hodiny, a to vrátane odťahu, zachádzky na Zadarské letisko a preloženia batožiny. S Business Leasom som maximálne spokojný,“ dodáva na záver nášho rozhovoru Ernest Salzer.Keďže auto má necelé tri roky a najazdených približne 95 000 kilometrov, do konca viazanosti operatívneho lízingu by sa už nemalo stať nič nepríjemné. Ale ak by mal predsa smolu, naša asistenčná služba mu bude kryť chrbát.A veľmi radi ho budeme kryť aj vám. Zistite viac o možnostiach operatívneho lízingu pre vašu firmu.(https://www.businesslease.sk/firmy/)KontaktBusiness Lease Slovakia s.r.o, Twin City Tower, Mlynské Nivy 10, 821 09 Bratislavap.volckova@businesslease.sk, tel.: +421 2 5810 3860, www.businesslease.sk