Niekedy to môže byť veľmi jednoduché. Staráme sa o všetko pre vás a vašich vodičov! Výber našich služieb pre vás:
Vyzdvihnutie auta na údržbu a jeho odovzdanie
BlueCarpet služby zabezpečujeme pre našich vodičov. Potrebuje auto údržbu? Váš zamestnanec sa nemusí o nič starať. Po dohodnutí termínu vyzdvihneme vozidlo a po vykonaní údržby ho vrátime späť. Zadarmo, samozrejme.
Telematika
Máte záujem mať vozidlá vybavené modulom údržby? Ide o modul, ktorý zhromažďuje infomrácie, ako počet najazdených kilometrov, chyby motora a upozornenia na údržbu, čo nám umožňuje aktívne kontaktovať vodičov pri servise leasingového vozidla. Ak má auto chybu motora, zaznamenáme to, informujeme vodiča a poskytneme ďalšiu pomoc. Ochrana osobných údajov nie je ohrozená, pretože môžeme zhromažďovať len informácie týkajúce sa údržby.
Sme k dispozícii
Každý deň pomáhame vodičom so všetkými otázkami. E-mailom či telefonicky. Záleží na vodičovi! Vďaka tomu naši Sales Specialisti môžu organizovať všetko pre potreby Vašej mobility čo najefektívnejšie spoločne s Vami.
Care Online
Sme vždy k dispozícii, offline a online. Naši zamestnanci Vám s radosťou pomôžu. Care Online je online služba, ktorú vám dávame k dispozícii. Je to on-line portál, ktorý pomáha fleet manažérom a vodičom udržiavať prehľad o vozovom parku a prenájme automobilu. Vďaka tomu máte nonstop kontrolu nad svojím vozovým parkom.
Informácie o riadení
Vedeli ste, že pre mnohé firmy sú náklady na mobilitu druhou najvyššou nákladovou položkou po výdavkoch na zamestnancov? Správne reporty o hospodárení sú nevyhnutné pre sledovanie a zníženie celkových nákladov na mobilitu (TCM – Total cost of mobility). Čo môžete očakávať od nás:
-
- 2-4 krát ročne analýzu vozového parku s poradenstvom pre najvhodnejšie riešenia potrieb mobility
- Vhľad do možností šetrenia nákladov
- Pomoc s otázkami trvalej udržateľnosti, ako je zníženie emisií CO2 a vytvorenie vozového parku neutrálneho z hľadiska emisií CO2. To môže Vašej firme pomôcť pri obstarávaní a verejných súťažiach, ako aj pri dosahovaní Vašich organizačných cieľov.
- Novinky ohľadom trhových zmien a inovácií. To vám umožní urobiť dobré rozhodnutia
Spokojnosť zákazníkov a informačné panely
Aby sme čo najlepšie slúžili našim zákazníkom a vodičom, chceli by sme vedieť, čo si myslia o našich službách. Na to sa pýtame nielen v on-line prieskume. Tiež ich pozývame, aby poskytli spätnú väzbu osobne alebo sa k nám pripojili na brainstorming. Stručne povedané, chceme počúvať našich zákazníkov. Umožňuje nám to definovať, čo potrebujú naši klienti a kde sa musíme zlepšovať. Vaše požiadavky tvoria základ služieb, ktoré poskytujeme!