Most asked questions Pneumatiky
Dostali ste defekt.
Potrebujete okamžitú pomoc? Môžete sa spoľahnúť na podporu, ktorú vám spoločnosť Business Lease poskytuje nepretržite – 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Obráťte sa, prosím, na našu Business Lease cestnú asistenciu na čísle +421 (0) 220 99 22 99
Pneumatiky sú opotrebované a treba ich vymeniť
Ak máte pocit, že sú Vaše pneumatiky opotrebované, alebo neviete sami posúdiť, aký je stav Vašich pneumatík, obráťte sa, prosím, na nášho pneuservisného partnera, ktorého nájdete na Vyhľadávači servisov, kde Vám stav pneumatík profesionálne skontrolujú. Ak je to nutné, pneumatiky budú vymenené.
Ešte je dobré počasie. Môžem si dať vymeniť pneumatiky neskôr?
Pneumatiky si môžete dať vymeniť aj neskôr. Odporúčame vám však, aby ste si už dohodli termín u dodávateľa pneumatík, u ktorého máte uskladnené pneumatiky, nakoľko objednávacie časy sa v prezúvacej sezóne výrazne predlžujú. Vaše pneumatiky sú uskladnené u nášho pneuservisného partnera, ktorý vám ich vymieňal minulú sezónu, k čomu by ste mali mať odložený aj uskladňovací protokol. Ak si neviete spomenúť, kde sú uskladnené, alebo nemáte spomínaný uskladňovací protokol, kontaktujte nás na +421 (0)2 58 10 38 10. Ak máte nové vozidlo, ktoré zimné pneumatiky ešte nemá uskladnené a ani ste od Business Lease nedostali emailové potvrdenie o tom, že Vaše pneumatiky sú pripravené v konkrétnom pneuservise, vyhľadajte si nášho pneuservisného partnera na Vyhľadávači servisov a pri objednaní sa na prezutie uveďte, že potrebujete nové pneumatiky. O všetko ostatné sa už spolu s vybraným pneuservisom postaráme a na termín prezutia budete mať vo Vami zvolenom pneuservise pripravené nové zimné pneumatiky.
Musím vrátiť vozidlo. Mám aj v takom prípade dať prezuť pneumatiky?
Nie, nie je to potrebné. Nemusíte urobiť nič. Vozidlo môžete vrátiť buď s letnými, alebo zimnými pneumatikami. Je ale potrebné spolu s vozidlom odovzdať uskladňovací protokol k druhej sade pneumatík, ktorá je sezónne uskladnená. Ak spomínaný uskladňovací protokol nemáte, kontaktujte nás na +421 (0)2 58 10 38 10
Kedy mám vymeniť na zimné pneumatiky?
Odporúčame vám, aby ste dali vozidlo prezuť na zimné pneumatiky medzi 1. októbrom a 1. decembrom. Vaše zimné pneumatiky sú uskladnené u nášho pneuservisného partnera, ktorý vám ich vymieňal minulú sezónu, k čomu by ste mali mať odložený aj uskladňovací protokol. Ak si neviete spomenúť, kde sú uskladnené, alebo nemáte spomínaný uskladňovací protokol, kontaktujte nás na +421 (0)2 58 10 38 10. Ak máte nové vozidlo, ktoré zimné pneumatiky ešte nemá uskladnené a ani ste od Business Lease nedostali emailové potvrdenie o tom, že Vaše pneumatiky sú pripravené v konkrétnom pneuservise, vyhľadajte si nášho pneuservisného partnera na Vyhľadávači servisov a pri objednaní sa na prezutie uveďte, že potrebujete nové pneumatiky. O všetko ostatné sa už spolu s vybraným pneuservisom postaráme a na termín prezutia budete mať vo Vami zvolenom pneuservise pripravené nové zimné pneumatiky.
Kedy musím vymeniť na letné pneumatiky?
Odporúčame vám, aby ste dali vozidlo prezuť na letné pneumatiky medzi 1. marcom a 1. májom podľa aktuálnych poveternostných podmienok. Vaše letné pneumatiky sú uskladnené u nášho pneuservisného partnera, ktorý vám ich vymieňal minulú sezónu, k čomu by ste mali mať odložený aj uskladňovací protokol. Ak si neviete spomenúť, kde sú uskladnené, alebo nemáte spomínaný uskladňovací protokol, kontaktujte nás na +421 (0)2 58 10 38 10
Aká je minimálna hĺbka dezénu pneumatík?
Zákonom stanovený limit pre letné pneumatiky je najmenej 1,6 mm pre letné pneumatiky a 3 mm pre zimné pneumatiky. Odporúčanie Busines Lease je z hľadiska zachovania bezpečnosti meniť pneumatiky pri minimálnej hĺbke dezénu pre letné pneumatiky 2 mm a pre zimné pneumatiky 4 mm. Ak neviete sami posúdiť, aký je stav Vašich pneumatík, obráťte sa, prosím, na nášho pneuservisného partnera, ktorého nájdete na Vyhľadávači servisov, kde Vám stav pneumatík profesionálne skontrolujú.
Kde sú uskladnené moje pneumatiky?
Vaše pneumatiky sú uskladnené u nášho pneuservisného partnera, ktorý vám ich vymieňal minulú sezónu, k čomu by ste mali mať odložený aj uskladňovací protokol. Ak si neviete spomenúť, kde sú uskladnené, alebo nemáte spomínaný uskladňovací protokol, kontaktujte nás na +421 (0)2 58 10 38 10